Filmoteka - Bajki z dzieciństwa...

Kuma - 23 Luty 2008, 11:56
Temat postu: Bajki z dzieciństwa...
Każdy z nas oglądał/ogląda bajki. Te śmieszne i poważne, polskie i czeskie, bezsensowne i pouczające, Disneyowskie i te "TVP1-nowskie". Wieczorynki i te puszczane raniutko. Pochwalmy się naszymi dziecięcymi miłościami!
Agee - 23 Luty 2008, 12:23

Ja nie zaznacze zadnych z podanych, ponieważ ja nie trawiłąm tych bajek co podałaś xD Byłam zbyt inteligentnym dzieckiem i po prostu odchodziłam od tv gdy leciało takie coś -.- Ja osobiście kochałam Dragon Balla i Sailor Moon *_* No i czasami oglądałam Kubusia Puchatka xD Gdybym miała dalej wymieniać byłaby jeszcze Pszczółka Maja i Smerfy, ale to jak już nic nie było do roboty ( psucia ) :3
Kuma - 23 Luty 2008, 12:32

Och, wypraszam sobie, Agee! "Krecik" nie jest głupią bajką. Ja ją kocham do dziś! To jest takie słodkie, a jednocześnie głupie... xDD
"Sąsiadów" też oglądałam i oglądam do dziś, jak lecą.
Ale to wszystko przez to, że mam młodszego brata, który ogląda te wszystkie bajeczki, więc i ja musiałam się załapać na nie wciągu wakacji letnich. A "Krecika" to cała moja ześwirowana rodzinka kocha.^^
A bajek japońskich itp. nigdy nie oglądałam, bo moi rodzice mówili, że one psują dzieci. *spogląda badawczo na Agee, ale stwierdza, że Agee nie jest popsuta, więc mówi dalej* A poza tym ja od zawsze mam tylko podstawowe kanały TV, czyli: TVP1, TVP2, Polonię, TVPInfo, Polsat, TVN, TVN7, TV4, Vivę, 4fun TV i Arirang (koreńska stacja). Mam jeszcze chyba Trwam, ale tego się nie ogląda, oczywiście.^^

Pierwszą bajką japońską, jaką obejrzałam było "W krainie bogów". I baaardzo mi się podobało. Bajka naprawdę cudna, straszna i wzruszająca.xDD Kto oglądał?

Irbis - 23 Luty 2008, 12:45

Muminki są zUe. Nienawidzę Muminków. Jedyna bajka, którą oglądałam z tych co podałaś to "Gumisie" xD

Cytat:
Ja osobiście kochałam Dragon Balla

Ja też! Ja też! *podskakuje*
I teraz oglądam od nowa w necie :lol:

A z takich "innych" bajek to uwielbiam "Króla Lwa". O.

LadyRiddle - 23 Luty 2008, 12:56

Cytat:
Ja osobiście kochałam Dragon Balla


Ja teeeż *.* Teraz nawet wydałam fortunę, żeby wszystkie odcinki zakupić na dvd. Mam DB, DBZ, DBGT i wszystkie kinówki. Teraz się od dvd nie odrywam *.* Moja kochana bajka i mój śliczny Vegeta *tuli Vegetę*.

A z podanych wyżej bajek żadnej nie lubię. Jakieś takie bez wyrazu. Durny, upośledzony krecik, zboczone Teletubisie (mmm ;>) i naiwny Kopciuszek. Ble. Jak i Irbis uwielbiam Króla Lwa, poza tym nigdy nie przegapiłam ani jednego odcinka .. Tabalugi ;D A tak w ogóle to zawsze wolałam te 'straszniejsze' bajki. Scooby Doo na przykład ^^

Irbis - 23 Luty 2008, 13:09

Cytat:
Ja teeeż *.* Teraz nawet wydałam fortunę, żeby wszystkie odcinki zakupić na dvd. Mam DB, DBZ, DBGT i wszystkie kinówki.


Ja jestem teraz na 21. odcinku Dragon Balla. Potem zamierzam oglądnąć DB - Filmy, GT, i Z :D

Cytat:
A bajek japońskich itp. nigdy nie oglądałam, bo moi rodzice mówili, że one psują dzieci.

Bzdura. Japońskie bajki są świetne xD

Och, oglądałam też Kapitana Planetę^^

Calissa - 23 Luty 2008, 14:06

Ja nie wybieram żadnej... Dlaczego? Bo nie wpisano mojej ulubionej: "Kubusia Puchatka" ^_~.
Zaczęłam go uwielbiać, jak miałam już roczek, i mimo że osiemnastka stuknie mi w tym roku, nadal go uwielbiam ^_^.

Edit: O, widzę że oddano Kubusia. To ja głosuję... :)

Kuma - 23 Luty 2008, 14:32

Bardzo przepraszam dziewczyny, że umieściłam tylko te bajki, ale o innych zapomniałam. Moderator nie może tego zmienić? :/
Calissa napisał/a:
A z takich "innych" bajek to uwielbiam "Króla Lwa". O.

O, taak. Ja do dzisiaj go uwielbiam. Pomimo tego, że do gimnazjum idę niedługo, nadal na rytmice z koleżankami bawimy się w lwy.^^ Głupie, wiem.
Calissa napisał/a:
Bo nie wpisano mojej ulubionej: "Kubusia Puchatka" ^_~.

Ja tak jakoś nigdy nie lubiłam "Kubusia...". Chociaż mozę trochę...? Tygrysek i Kłapouchy - jedyni, których lubię z tej bajki.
Cytat:
Och, oglądałam też Kapitana Planetę^^

O, właśnie!! Uwielbiałam tę bajkę. Super była.

Hermiona1991 - 23 Luty 2008, 15:03

Ooo bajki z dzieciństwa ! :-D Kochałam je ! Pamiętam, że uwielbiałam Muminki, Gumisie i Krecika :-D Oglądałam wiele bajek i dlatego dzieciństwo kojarzy mi się głównie z bajkami :lol:
Oglądałam też Czarodziejkę z Księżyca, Smerfy, Reksia, Kubusia Puchatka, Tabalugę... wiele jeszcze by się znalazło...
Właśnie dzisiaj przełączałam kanały w TV i natrafiłam na Krecika :lol:

Kuma - 23 Luty 2008, 15:08

Miooona, koooocham Cięęę! *tuuuli* Nareszcie ktoś, kto lubi Krecika. O tak, Tabaluga! Niby głupia bajka, a jednak ją lubiłam. xDD
Hermiona1991 napisał/a:
Reksia

Tak. I jeszcze Bolek i Lolek. Też było takie dziwne, aczkolwiek oglądałam z przejęciem. xDD
Hermiona1991 napisał/a:
Właśnie dzisiaj przełączałam kanały w TV i natrafiłam na Krecika

Ach Jo...^^ Ja też chcę! Jaki jest Twój ulubiony odcinek?

Hermiona1991 - 23 Luty 2008, 15:14

Kuma napisał/a:
Miooona, koooocham Cięęę! *tuuuli* Nareszcie ktoś, kto lubi Krecika. O tak, Tabaluga! Niby głupia bajka, a jednak ją lubiłam. xDD


Też uważałam, że Tabaluga jest głupi ,ale lubiłam tą bajeczkę :-D A krecika bardzo kochałam - taka niby dziwna bajeczka, ale śliczna :-D *tuli Kumę: :-D
Bolek i Lolek - też ich lubiłam, zapomniałam o nich "lol"

Kuma napisał/a:
Ach Jo...^^ Ja też chcę! Jaki jest Twój ulubiony odcinek?


Hmm... wiesz w sumie nie pamiętam wszystkich odcinków, ale kojarzy mi sie jeden, gdy Krecik i ta jego przyjaciółka myszka? chyba myszka :lol: znajdują farby i malują wszystko dookoła siebie... :lol:
Były też inne odcinki, ale już zbytnio ich nie pamiętam :lol:
A dzisiaj było coś, że Krecik kopał w studni, w celu uzyskania wody... oglądałam z siostrą :lol: :lol: :lol:

Kuma - 23 Luty 2008, 15:17

Hermiona1991 napisał/a:
ale kojarzy mi sie jeden, gdy Krecik i ta jego przyjaciółka myszka? chyba myszka znajdują farby i malują wszystko dookoła siebie...

Tak, myszka.^^ Krczę, nie pamiętam tego. Aczkolwiek coś mi świta.
Hermiona1991 napisał/a:
A dzisiaj było coś, że Krecik kopał w studni, w celu uzyskania wody... oglądałam z siostrą

Krecik na pustyni, nie czasem? Odcinek świetny. A krecik zawsze był taki.... nierozgarnięty i słodki.xDD

Hermiona1991 - 23 Luty 2008, 15:20

Kuma napisał/a:
Krecik na pustyni, nie czasem?


No chyba to była pustynia *zastanawia się* tak myślę...

Kuma napisał/a:
A krecik zawsze był taki.... nierozgarnięty i słodki.xDD


Niom :-D Zawsze jak moja mam trafiła na Krecika to mówiła : Twoja bajeczka :lol:
A ja wydawałam odgłos : Ooooo ! :lol:

Kaczuś - 23 Luty 2008, 15:25

Czemu tu nie ma Kubusia Puchatka?
Nie pamiętam dokładnie, co oglądałam jak byłam mała. Mhm Czarodziejke z księżyca oglądałam razem z siostrą. Teraz mam dwieście odcinków na płytkach i moge sobie oglądać *-*
A jak miałam Fokskids to lubiłam oglądać teknomena.

Anriin - 23 Luty 2008, 15:29

"Król Lew" i "Piękna i Bestia" Disneya, moje ukochane ^^
szczególnie Bestia, taki mruu XD był słodki, jak się wściekał, mała Anriin była w nim zakochana ;)
A Simba to klasyk. Nadal oglądam, jak tylko mam czas i zawszę płaczę, gdy Mufasa ginie ;( buuu... na samą myśl robi mi się smutno.
Ooo, i jeszcze Ulica Sezamkowa ! Elmoooo, łiiii ^^ *Anriin po cichu ogląda go na mini mini, ale to tajemnica... i Ciasteczkowego Potwora też*
Jeszcze były takie fajne Misie... kurczę, jak one się nazywały? Takie kolorowe z namalowanymi na brzuszkach tęczami, serduszkami itp... i taki Potworek, Brzydal (?), wydający odłgos "Sesesesesesessee" XD
Albo "Mała Syrenka" i "Pocahontas"...


Anriin nie chce dorastać !!

*właśnie sobie przypomniała fika "Piotruś Pan" i Lucjusza z obłędem w oczach... mam się bać? *

shimatta - 23 Luty 2008, 15:38


Cytat:
Ja osobiście kochałam Dragon Balla i Sailor Moon
Meee toooooo ^_-. Bo anime to coś co nas podnieca ^^
Lubiłam też Gumisie, Smurfy(Smurfetka jedena kobieta w wiosce. Ona to miała harem xDDD)
Króla Lwa i inne bajki Disney`a(ma się 8 letnie dziecko za ścianą to się ogląda ^^)
Cytat:
Jeszcze były takie fajne Misie... kurczę, jak one się nazywały? Takie kolorowe z namalowanymi na brzuszkach tęczami, serduszkami itp... i taki Potworek, Brzydal (?), wydający odłgos "Sesesesesesessee" XD
To się Troskliwe Misie nazywało xDD. Znam, z moim kumplem się śmialiśmy że on jest Brzydal"Sesesesesesesese" a ja Złośnica "BRZYYYYYYYYDAAAAAAAAL!!!!!!!!" (w sumie pasowało ^_-)
Ja tam nadal oglądam bajki. Zwłaszcza jak trafię na SHAOLIN-POJEDYNEK MISTRZÓW(ach...Mistrzu Eliksirów *___,,,*). Jest z czego się śmiać
Bo anime to coś co nas podnieca xDDDDD

$w!rn!ęt@ - 23 Luty 2008, 16:58

em...bajki z dzieciństwa z ankiety nie zaznacze nic bo cóż tu mówić ja bajeczej ja byłam mała nie oglądałam...taaa dziwne troszke ale ja od malutkiego oglądałam rozlewającą sie krew czyt. ksena wojownicza księżniczka" moja mama do dzis wypomina mojemu tacie ze ze mna to oglądał(zaczeliśmy jak ja miałam 4 lata o_O)a ja mu za to wdzieczna...pozniej to ogladalam zawsze jak lecialo do dzis pamietam swoje ulubione scenki...taa tylko teraz czasami widac jak mi sie psychiczka troche zjechała...a jak juz bym miala cos wybrac z tych wymienionych to Gumisie chyba by to były...a jeszcze jako taka bajke z dziecinstwa do nedawna jeszcze leciala...jak to milo powspominac to to było coś z wodą z tamtąd nauczyłam sie pierwszego pierwiastka i jego oznaczenia xDniema co bajeczki to ja sobie wybierałam...
Altariel - 24 Luty 2008, 10:28

A teraz ja wypiszę ukochane bajeczki. No więc tak, jak byłam zupełnie mała to wprost uwielbiałam Misia Uczatka. Jak ja kocham tą piosenkę na koniec, pora na dobranoc... To była moja ukochana bajka z wczesnego dzieciństwa, choć czasem jak jeszcze gdzieś leci to go oglądam. Potem miałam fazę na Smerfy, do dziś jeszcze mam gdzieś kasety i przeboje smerfnych hitów xD A jak ja kochałam Króla Lwa, ta bajka była wprost cudna, zawsze chce ją oglądać jak jestem chora, taki schiz ^^ Muminków nienawidziłam i tak zostało, tak było takie straszne coś czego się bałam, tylko nie pamiętam jak to się nazywało. Gumisi też nie lubiłam, ale Kubusia Puchatka bardzo chętnie oglądałam. Ale mimo wszystko największym sentymentem i uwielbieniem darzę Misia Uszatka. Uwielbiam, kocham i wogóle. Nawet ściągnęłam sobie tą końcową piosenkę na kompa xD
Kuma - 24 Luty 2008, 14:32

O tak, Alti, Uszatka to ja też lubiłam i do dzisiaj lubię. Taki inteligentny on był pośród tych wszystkich głupiutkich zajączków i świnek.xDD
Altariel napisał/a:
A jak ja kochałam Króla Lwa, ta bajka była wprost cudna, zawsze chce ją oglądać jak jestem chora, taki schiz ^^

I Skaza... Mrrr... Hihi. Już od najmłodszych lat miałam zapał do czarnych charakterów.

Flora - 25 Luty 2008, 11:39

Boże. To było tak dawno, że nie pamiętam :shock: Chyba "Król Lew". Tak napewno "Król Lew" xD A postać? Skaza i Kovu. Co jeszcze?
Kopciuszka nie lubiłam. Tzn. książkę owszem, ale filmu nie.
Muminki? Oh Nein!
Teletubisie? Za kogo mnie macie? Nie! To było tak durne, że aż straszne.
Smerfy :oops: No co? Lubiłam xD Zwłaszcza tego kota ... Klakier czy jakoś tak.
Gumisie xD
Miałam całą małą kolekcje figurek *chowa się pod biurko ze wstydu*, ale już jej nie mam :lol:
Ah pamiętam! Tarzan, mój brat niedźwiedź i mulan. Uwielbiałam te bajki xD
Z czerwonego kapturka to zawsze wolałam wilka *__*
Kubuś puchatek? Jezu, no nie wiem. Samej postaci nie lubię, ewentualnie kłapouchy xD
No poza tym Krecik ( :shock: ) i Tabaluga ( :shock: :shock: )

A teraz tylko anime i kryminały xD

Pacia - 25 Luty 2008, 15:27

Wiekowa już jestem ale bajki uwielbiam do dzisiaj :oops: z dzieciństwa został mi odchył jesli chodzi o Smerfy i bajki Disneya, szczególnie Króla lwa *chowa się pod biurko*
Jak byłam mała oglądałam z zainteresowaniem, Sąsiadów i ich genialne pomysły, Wilka i Zająca, Reksia, Krecika, Bolka i Lolka, Kota filemona, Troskliwe misie (najbardziej lubiłam brzydala) i brygade RR, nie przepadałam za Muminkami i odziwo za Kubusiem Puchatkiem.

Hermiona1991 - 25 Luty 2008, 16:22

Oooo Pacia przypomniałaś mi świetną bajkę :-D Wilka i zająca :lol: Lubiłam to oglądać !
Albo kot Filemon - to było takie milusie :lol:
Pamiętam też, że kochałam bajkę Mapeciątka i Fraglesy... czy jakoś tak :lol:
Misia Uszatka też oglądałam - moja mama zawsze mi przypomina, że ona też tę bajkę oglądała :-D

Al - 25 Luty 2008, 17:01

Cytat:
Bardzo przepraszam dziewczyny, że umieściłam tylko te bajki, ale o innych zapomniałam. Moderator nie może tego zmienić? :/

Tak, może. Tylko prosi o listę bajek, które maja zostać umieszczone, bo czasu na samodzielne myslenie niezwiązane ze szkołą to prawie nie posiada.
Jak dostanę spis to w kwadrat i do kieszeni.

Naire - 8 Kwiecień 2008, 23:31

Czemu nie widzę tutaj Króla lwa? No czemu? :( To była moja ulubiona bajka!!
Dziewoja - 9 Kwiecień 2008, 17:56

Ja to ogólnie bajeczki KOCHAM :D
Praktycznie uwielbiam wszystko co było tu wymienione(z paroma wyjątkami) i jeszcze bajka "Wszystkie psy idą do nieba"->pamiętam ją bardzo dobrze(zajechałam przez nią video XD )
A o "Królu Lwie" to sie nawte nie odzywam bo wywodziłabym się na 5 stron ;-)
Lubie bajki nawet te naiwne i nie wiem jak ale mnie odprężają :-)
Pozdrawiam wszystkich wielbicieli bajkowych postaci ;-)

alfonsa - 9 Kwiecień 2008, 21:27

W ankiecie zaznaczyłam kubusia Puchatka, mimo, że chętnie zaznaczłabym wszystkie odpowiedzi, a do tego dołożyłabym jeszcze: SAILOR MOON, DRAGON BALL (Goku rządziI :mrgreen: ), i Króla Lwa ( Hakana Matata... to był dopiero HIT! )

ale muszę przyznac, że mimo zbliżającej się 20-stki nadal potrafie włączyc Cartoon Network i świetnie się bawic oglądając Atomówki czy Laboratorium Dextera :p

melatonina - 10 Kwiecień 2008, 16:22

Król lew... <rozpływa się> Najkochańsza bajka jaką widziałam. Szczegówlnie uwielbiałam Timona^^ no i Zazu... Zazu mejk mi krejzi xD
Krecik! Jejku jaka ta bajka słodka. Krecik jest mrrr. Musze zacząć od nowa oglądać wieczorynki, skoro tam leci^^
Dragon Ball - co to był za hit! Cała moja klasa go oglądała, a jeden kolega próbował sobie zrobić wryzurę na Goku, ale rodzice dramatycznie ochłodzili jego zapędy (zaprowadzili go do fryzjera, heh). Ja tam zawsze wolałam Vegete.
Smerfy - taka puci puci bajka. Po prostu słodka. Kocham Marude i Ciamajde XD XD XD
Kubuś Puchatek - lubie bajke, ale znacznie bardziej wersjr ksiązkową. Disney odebrał im prawdziwe ja. Poza tym kocham Kłapouchego ("To bardzo miło, że mnie przytulasz" ^^)

Altariel - 13 Kwiecień 2008, 20:00

Naire napisał/a:
Czemu nie widzę tutaj Króla lwa? No czemu? :( To była moja ulubiona bajka!!

Przepraszam, a jak ja i wiele innych wymienialiśmy ją jako cudną to nic? ^_- Ale tak, Król Lew to najcudowniejsza z Disney'owskich bajek. Och, Skazo *maślane oczka* i Kovu, dlaszego, dlaszego musiałeś stać się dobry ^^ Widzę jednak, że mamy ty żeszę fanek KL xD
Cartoon też lubię oglądać, szczególnie jak lecą bajki, które oglądałam jak byłam mała. Wiem, że możecie się śmiać, ale do dziś włączam sobie Atomówki, biedny JoJo, zawsze poobijany, a poza tym jest jeszcze On xD Alfonsa, któżby nie lubił Laboratorium Dextera, ja to wręcz uwielbiam ^^ Albo Johny Bravo, taki głupek z nigo, zawsze się pośmieję. Ach, uwielbiam bajki i nie wstydzę się do tego przyznać. Za Dragon Ballem nigdy nie przepadałam, nie mój typ, ale to nie zmienia faktu, że ja kocham bajki ^^

Kuma - 18 Kwiecień 2008, 11:09

Nie wiem dlaczego nie dodałam Króla Lwa. Jest to i moja jedna z ulubionych bajeczek... :/ Do dziś oglądam, wspominam i... bawię się z koleżankami. :P

Najbardziej zawsze lubiłam Skazę i Kovu. :P

Nevermind - 27 Maj 2008, 00:30

Właśnie napisałam to w serialach, ale jestem totalną fanką FoxKids i Minimaxa. Przynajmniej tak się nazywały, kiedy jeszcze oglądałam, teraz się zdarza, ale nazw już nie powiem ;) Najukochańsza zawsze była Aparatka, mimo że miałam już ze 13 lat, kiedy była moją muzą. Lubiłam też różne takie... Dziewczyny z oceanu, Wyspy przygód, seriale z Olsenkami itd. Z normalniejszych natomiast bajek, Smerfy, Gumisie i najdroższe Muminyy. I Tabaluga. I inne. Ale te oglądałam kiedy byłam naprawdę mała. ;) W okresie pomiędzy FoxKids a dobranockami namiętnie podkochiwałam się natomiast w Kubie Guziku i całym paśmie na TVN-ie o 14:00. Wyprosiłam od rodziców klucz od domu własny i pozwolenie na wcześniejszy powrót do domu, żeby móc je oglądać. Tak. A z Disneya lubiłam wszystko, ale moją faworytką jest Śnieżka. Moja idolka do teraz. Zresztą widać. ;)
Ej i to chyba też się zalicza, do tej pory uwielbiam Włatców much i MTV-owską Darię. :D

Haydi - 28 Maj 2008, 20:08

Nevermind napisał/a:
Ej i to chyba też się zalicza, do tej pory uwielbiam Włatców much i MTV-owską Darię. :D


Ja też lubię Włatców much, ale to nie jest bajka dla dzieci!!! Wręcz przeciwnie! Dla dorosłych! Oznaczona czerwonym kółkiem!

Ja uwielbiam bajki! Do dziś oblądam niektóre dobranocki np.:
- Gumisie
- Smerfy
- Małą księżniczkę(!)
- Kaczora Donalda
- Przyjaciele z podwórka

To ostatnie jest trochę głupkowate i prawie ciągle tam śpiewają np. gdzieś się śpieszą i :
"Śpieszmy się, śpieszmy się, musimy zdążyć na czas..." (czy jakoś tak...) . A przy tym przez pięć minut stoją w miejscu i tańczą. Trochę głupie ale ma swój urok.
Najlepsze są bajki Disnejowskie. I piosenki : "Hakuna matata, jak cudownie to brzmi. Hakuna matata to nie byle bzik..." itd. Ostatnio dostam fiola na punkcie Hakuny mataty i cagle tego slucham.

Agata_22 - 16 Październik 2009, 18:15

Hmm Kopciuszek i Kubuś Puchatek, chociaż uwielbiałam też Smerfy xD
lobogirl - 16 Październik 2009, 18:33

Nie lubiłam w zasadzie bajek w sensie kreskówek puszczanych w TV. Elementem mojego dzieciństwa są takie klasyki jak Niekończąca się opowiesc, mini -serial Opowieści z Narni, Zaklęta w sokoła, serial Robin z Sherwood, film Zaczarowany ogród w reżyserii Agnieszki Holland. Z animacji lubiłam tylko te japonskie (już jako dziecko wiedziałam co dobre ;)- Mała księżniczka, także Tajemniczy ogród, który z tym książkowym gdzieś po trzecim odcinku się rozminął:p Nieśmiertelne bajki na poloni, dla których potrafiłam w wakacje wstawac o 7 ;D Magiczne zwierciadełko i Sally czarodziejka ;D A potem już Sailor Moon i Dragon Ball. . Poza tym lubowałam się w serialach "dla dorosłych" podglądanych ukradkiem, jak McGyver i Żar tropików (do dzisiaj lece na długowłosych!;). Albo Drużyna A, która wyznaczyła pewne standardy heroizmu i szlachetnosci w moim światopoglądzie. Ach, to były czasy... ;p
Asieńka - 17 Październik 2009, 23:24

Mam już troszke latek ale nadal uwielbiam oglądać bajki moje ulubione z dobranocek to Gumisie, Smurfy. Najbardziej jednak lubie oglądać anime: Captain Tsubasa, Piłka w grze, Czarodziejskie zwierciadełko. Nie lubię tylko kreskówek jakoś mnie odpychają.
19kisielek95 - 18 Październik 2009, 10:46

Moje bajeczki:
Krecik
Gumisie
Zaczarowany autobus(bardzo pouczające)
Smerfy
Dragon Ball(o ile dobrze pamiętam to od 3 roku życia;])

wiedzmas - 18 Październik 2009, 15:52

Moimi ulubionymi bajkami były (są) Smerfy, Miś Uszatek, Reksio, Bolek i Lolek oraz Wilk i zając chociasz na nie wszystko tak przekładam "Baśnie tysiąca i jednej noc", braci Grimm i bajki Andersena czytane mi i mim siostrom do poduszki przez mame
Milo - 18 Październik 2009, 23:33

Ja odkąd pamiętam kochałam "Smerfy" - konkretniej siódmy rok życia ;d no i "Przygody kota Filemona" - ale to już od urodzenia ;d
jeszcze teraz została mi mania na białe koty xdd

Shaila - 20 Październik 2009, 22:27

Bajki kocham ale te które najbardziej lubie to:
1. Epoka lodowcowa 1.
2. Mulan
3. Rogate ranczo

Kuma - 21 Październik 2009, 10:12

Ja właśnie Epokę lodowcową niemalże uwielbiam. xdd To jest prześmieszne. Ale jedynka najlepsza, oczywiście. Trójka, to już była nieco bez sensu. No ale ogólnie, to uwielbiam ich perypetie, Diego (mrauuu *.* xd) i Sida czy jakoś tam to się pisze. xdd Muahahah. "Sid, leniwiec". Oh.. on jest boski. Ma świetne teksty, świetnie wygląda, jak śpi i w ogóle jest tak słodko naiwny.;p

Woww.. świruję już. ^^.

hyoshi - 14 Listopad 2009, 11:58

Zagłosowałam na Kopciuszka... no cóż, zawsze podobały mi się jej szklane pantofelki XD
Inne Disneyowskie, niszczące inteligencje bajki jakie uwielbiałam oglądać to Pohacontas i Anastazja.
Wracając do tematu DB. Jak dla mnie to jest święty. Oglądałam, oglądam i oglądać będę, tzn. gdy mam wolną chwilę i ochotę z przyjemnością do niego wracam ;>

zurek456 - 14 Grudzień 2009, 13:21

Miś Uszatek, Tabaluga, Smerfy. :-D :-D
Poza tym już nie pamiętam ;-)

Gumciak - 17 Grudzień 2009, 17:27

Moją bajką z dzieciństwa, były Muminki. ;d Moje uwielbienie do nich nie miało końca, zawsze siedziałam dwadzieścia minut przed telewizorem i oczekiwałam bajki, byłam uzależniona. Lubiłam Bukę, bo nikt jej nie lubił, zawsze pytałam tatę dlaczego Mama Muminków zawsze ma przy sobie torebkę i bałam się openingu, w momencie, w którym było śpiewane 'Muuuuuuuuuuminki' beczałam jak głupia, to mnie przerażało, jednak właśnie tę bajkę wspominam najlepiej. ^^
alkivo - 9 Luty 2010, 10:54

Krecika strasznie lubiłam, zawsze mnie śmieszył. Podobnie muminki. Jednak największy sentyment mam do Króla Lwa. Piękny film, potrafiłam oglądać go i trzy razy pod rząd. Dobrze pamiętam jak ciotka namawiała mnie, żebym oglądała też inne bajki, ale cóż... xP
Astra Black - 1 Wrzesień 2010, 17:43

Podałam "Krecika", bo to bajka, którą najbardziej lubiłam zaraz po "Reksiu". Dziś jak na nie patrzę to zdaje mi się, że to sam "szmelc".

Teraz bardzo mało oglądam ogólnie, a co dopiero bajek. Mam młodsze rodzeństwo co to ciągle, by siedziało na kanałach z bajkami, więc i mi się coś czasami załapie.

Z japońskich wolę, bo są, nie owijając w bawełnę, według mnie lepsze. Dragon ball (mam na płytach) na przykład.

Shimossita - 1 Wrzesień 2010, 17:48

Z bajek które są w ankiecie nie miałam żadnej ulubionej ;)
Moim numerem 1 ( do tej pory ) jest Herkules :D
Dostałam go na VHS na któreś urodziny i oglądałam non stop :D
Do dziś znam niektóre piosenki XD

deo - 3 Październik 2010, 16:37

Uwielbiam stare wszystkie bajki Disneya, są ponad czasowe! Największe wrażenie, chyba jak na każdym dziecku wywarł na mnie Król Lew (ale tylko pierwsza część). Z tych któtkich bajek najlepiej wspominam Gumisie i Smerfy, bo mówiąc szczerze Muminków się bałam ;)
Lilka - 3 Październik 2010, 22:03

ciężko wybrać ulubieńca. Gumisie były coolowe. Ten ich napój. Mimo wszystko nie lubię wybierać ulubieńców. A co z Reksiem?
Saraknya - 3 Październik 2010, 23:15

Jak byłam mała uwielbiałam bajki ze zwierzątkami: Reksio, Gumisie, Kot Filemon, Przygód kilka Wróbla Ćwirka, Krecik, Smerfy (dla mnie to też zwierzątka ;). Następnie miałam fazę ostrego zakochania we Włóczykiju z Muminków, po czym odkryłam cudowny świat anime. Sailor Moon oglądałam nałogowo i z otwartą buzią ;) Do dzisiaj mam też sentyment do króciutkiej Legend of Duo :) Nigdy nie przepadałam za Kubusiem Puchatkiem i do dzisiaj nie wiem co w nim jest takiego ciekawego.

Nie cierpię za to współczesnych bajek. Od Tele-tubisiów i Pokemonów dostaje wysypki.

Aranelka - 13 Październik 2010, 21:33

ehh... *sięga pamięcią piętnaście lat wstecz* cóż... bajki mojego dzieciństwa *buahaha*... moimi ulubionymi bajkami były:

Disney: Król Lew, Mulan, Anastazja, Piękna i Bestia i parę innych

Reszta: Tabaluga, X-men, X-men Ewolucja, Spiderman, Batman (taak... cały Marvel, no może oprócz Supermana, bo tego kolesia nigdy nie mogłam strawić >.>)


Japońskie: Pszczółka Maja (Tak! Zrobili ją Japończycy! xD), Sailor Moon <3, Attacker You!, Kimba biały lew, Księga Dżungli, Czarodziejka Sally, Czarownica Via, Haidi Ho, Syrenka Sally, Mahou Mako i mnóstwo innych xD

Mockingbird - 1 Marzec 2011, 15:15

Dragon Ball! Przez długi czas to było moje życie. :D
Chojrak tchórzliwy pies (ściągnęli go z anteny, no!), Tele-Tubisie, Smerfy. Nie lubiłam oglądać jakichkolwiek Mulanów, Królów Lwów, wolałam Spidermana, Batmana, Księgę Dżungli i X-menów.
I naturalnie wiele innych, których nazw nie jestem w stanie sobie przypomnieć.

kropeczka - 31 Sierpień 2011, 20:59

Całe moje dzieciństwo upłynęło pod znakiem "Króla Lwa" - byłam na nim z 10 razy w kinie (przynajmniej tak twierdzą rodzice), a później oglądałam z milion razy na kasecie. Piosenki i dialogi znam praktycznie na pamięć, a na niektórych scenach do teraz ryczę jak głupia. Lubiłam też oglądać "Kopciuszka", "Pocahontas", "Księżniczkę Łabędzi" i "Śpiącą Królewnę", ale to już nie to samo. Z bajek telewizyjnych oglądałam Bajkowe Kino na TVN, na szybko przypominam sobie "Super Świnkę", "Inspektora Gadgeta" i "Kubę Guzika". Ach, to były czasy :D
Deedwarda - 31 Sierpień 2011, 23:07

Bajki? Ja kocham bajki! *proszę nie patrzeć na mój wiek xD*
Gdy byłam małą dziewczynką to spędzałam dużo czasu na czytaniu, oglądaniu, słuchaniu, rysowaniu bajek i wszystkiego co bajkowe. Nie powiem, że mi przeszło...
Wszystkie bajki wymienione tutaj, w tym temacie, przewinęły się w moim życiu.
Smerfy, Gumisie, Muminki, Pszczółka Maja, Sailor Moon, Krecik....jeju no wszystkie! Miejsca by zabrakło na wypisanie a nie chciałabym też żadnej ominąć, takim darzę je sentymentem.
Potem jak byłam większa to oglądałam z bratem. Albo on ze mną xDDD
Teraz też nie pogardzę żadną bajką. Mając do wyboru komedię romantyczną a bajkę, wybieram bajkę. Do kina idąc też sprawdzam jakie grają bajki.
Teraz jak patrząc na to co telewizja ma do zaoferowania dzieciom często się przerażam. Tego bajką nazwać nie można tylko jakimś odmóżdżadżem. Ale to już inny temat.

insane - 11 Wrzesień 2011, 19:20

Koooocham bajki. ; )
Wszystkie wymienione bajki w ankiecie oglądałam, ale nigdy nie podeszły mi Smerfy, Gumisie bądź Muminki. Bajki Król lew, Atlantyda, Mustang z dzikiej dolny, 101 dalmatyńczyków, Balto, Bambi, Dzwonnik z Notre Dame, Zakochany kundel, Mój brat niedźwiedź I Gdzie jest Nemo uwielbiałam, uwielbiam i będę uwielbiać. Każdą z tych bajek znam na pamięć. Do każdej miałam milion rysunków i do wielu stwarzałam własne zakończenia.
Z bajek japońskich pamiętam dwie, które oglądałam, gdy byłam mała. Jedną była W Krainie Bogów. Z drugiej niestety niewiele pamiętam. Jedyny urwany moment, który mam w pamięci to jakaś walka i chłopak, niosący jakąś postać na rękach z ogromnymi ranami na plecach. I pamiętam, że to była bajka przy której płakałam, jak bóbr i poleciałam od razu po zakończeniu namalować te jego rany. Niestety nie mam pojęcia, jaki nosiła tytuł. Wątpię, aby ktokolwiek wiedział po tak krótkim opisie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group